Telefon contact call center Hidroelectrica

Hidroelectrica va ofera o serie de modalitati pentru contact la departamentul de relatii clienti unde veti obtine informatii despre facturi, sesizari si reclamatii dar si suport pentru deranjamente.

Hidroelectrica contact relatii clienti

Obtine informatii rapide despre factura Hidroelectrica, deranjamente sau oferta Hidroelectrica. Metodele de contact sunt urmatoarele:

Telefon call center Hidroelectrica  021.9834

Contact relatii clienti la telefon 021.9861

Contact S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.

  • Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-011171, ROMANIA.
  • Program de lucru: 8:00 – 16:00.

Departament Furnizare Hidroelectrica

Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513
Fax: 021.31.11.183
E-mail: facturare@hidroelectrica.ro

Dacă dorești intri in contact cu noi, îți stăm la dispoziție la numerele de telefon 021 9834; 021 9861, de luni până vineri în intervalul 8:00-20:00. Ne poți scrie la adresa clienti@hidroelectrica.ro sau ne poți vizita la centrele noastre de Relații cu Clienții.

Suport transmitere index Hidroelectrica

Serviciul pentru autocitire index Hidroelectrica functioneaza doar in perioada aferenta de transmitere index autocitit intre 24 – 28 ale fiecarei luni.

  •  prin apel gratuit la numărul 0800 800 359
  • aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
  •  portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire.

email Hidroelectrica

Ne poți scrie la adresa clienti@hidroelectrica.ro sau ne poți vizita la centrele noastre de Relații cu Clienții. Poti obtine informatii despre contracte, facturi sau sesizari pe adresa noastra de email.

Pentru cei ce doresc sa intre in contact cu serviciul clienti Hidroelectrica va recomandam sa completati cat mai corect datele dvs pentru a identifica rapid contractul si locul dvs de consum.

Alte date de contact

Adresa sediului central al Hidroelectrica este Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: 011171, Romania. Acesta este punctul administrativ principal al companiei, unde se gestioneaza operatiunile esentiale si relatiile institutionale.

Registratura – Daca trebuie sa depui documente oficiale sau sa trimiti corespondenta catre Hidroelectrica, poti contacta Registratura companiei la telefon: 021.303.25.00.

Cabinet presedinte directorat – Pentru documente sau comunicari destinate conducerii companiei, poti folosi faxul 021.30.32.564. Acesta este canalul prin care se transmit solicitari catre echipa de management.

Protectia datelor cu caracter personal

Daca ai intrebari legate de modul in care Hidroelectrica gestioneaza datele personale, poti contacta responsabilul cu protectia datelor la fax: 021.30.74.670 / 021.30.32.564 sau prin email la dpo@hidroelectrica.ro.

Departament furnizare – Pentru asistenta legata de contracte, facturi si relatia cu clientii, Hidroelectrica poate fi contactata la 021 9834 / 021 9861, fax 021.31.11.183 sau email clienti@hidroelectrica.ro.

Telefon Deranjamente clienti Hidroelectrica

E-Distribuție Muntenia – 0800.070.888
Zone acoperite: București, Giurgiu, Ilfov

E-Distribuție Dobrogea – 0800.070.555
Zone acoperite: Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea

E-Distribuție Banat – 0800.070.444
Zone acoperite: Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș

Delgaz Grid – 0800.800.929
Zone acoperite: Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui

Distribuție Energie Oltenia – 0800.500.000
Zone acoperite: Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman, Vâlcea

SDEE Muntenia Nord – 0800.150.044
Zone acoperite: Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova, Vrancea

SDEE Transilvania Nord (Hidroelectrica) – 0800.400.929
Zone acoperite: Satu Mare, Maramureș, Sălaj, Bihor, Cluj, Bistrița-Năsăud

SDEE Transilvania Sud – 0800.801.929
Zone acoperite: Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu.

FQ Hidroelectrica

Cum pot să devin client Hidroelectrica?
Pentru a deveni client, trebuie să completezi o cerere de contract pe site-ul lor oficial www.hidroelectrica.ro. Vei avea nevoie de câteva documente: buletin, ultima factură de energie și indexul contorului.

Cât durează până intră în vigoare contractul cu Hidroelectrica?
De obicei durează între 15 și 30 de zile, dar poate fi și mai mult, în funcție de cât de repede se face transferul de la vechiul furnizor și cât de repede răspunde Distribuitorul din zona ta.

Cum primesc factura de la Hidroelectrica?
Factura vine prin e-mail dacă ai ales această opțiune în contract. O poți descărca și din contul de client. Nu trimit facturi prin poștă. Verifică și folderul SPAM uneori, dacă nu o găsești.

Hidroelectrica oferă și servicii de gaze naturale?

Nu. În acest moment, Hidroelectrica furnizează doar energie electrică, nu și gaze.

Unde sun la Hidroelectrica pentru întrebări sau probleme?

Pentru deranjamente, suni la distribuitorul local de energie (vezi lista de mai sus). Pentru întrebări despre contract, facturi sau schimbare de furnizor, poți trimite e-mail la contracte.df@hidroelectrica.ro sau folosești formularul de contact de pe site.

Pot plăti factura Hidroelectrica online?
Da, poți plăti prin:

  • Internet Banking
  • Aplicația mobilă a băncii tale
  • Ghiseul.ro
  • Platforma PayPoint sau Un-Doi (la magazine partenere)

Dacă mă mut, ce trebuie să fac cu contractul Hidroelectrica?
Trebuie să anunți compania și să ceri închidere de contract pentru locul de consum vechi. Dacă ai un loc nou, poți încheia un contract nou. Ai grijă să transmiți indexul final și documentele noi.

Daca esti client E.ON poti afla datele de contact pentru serviciul de suport clienti E.ON Romania.